STRUKTURA PROSPECTOR BEAUTY GROUP

 

„Sukces przez Edukację”

Prospector Beauty Group jest zarządzaną przez właścicieli rodzinną firmą
produkcyjno –dystrybucyjną działającą na rynku od ponad 25 lat.

 

Misja

Wszystko co jest dla nas ważne – to nasi klienci.

Sukces przez edukację!

Tylko klienci, którzy rozumieją produkt będą go kupować i będą go sprzedawać.

Jedną z najważniejszych podstaw naszych działań biznesowych jest filozofia naszej firmy: edukacja jest drogą do sukcesu, sprzedajemy tylko to co rozumiemy i co byśmy sami kupowali.

Sukces można zaplanować!

Ciągle rozwijamy naszą ofertę w oparciu o potrzeby klientów, ciągłą obserwację rynku, a także wyniki badań. Szukamy nowych, innowacyjnych produktów, aby dostarczać już dziś naszym klientom najlepsze rozwiązania na jutro, kreatywne, innowacyjne i zapewniające sukces ekonomiczny.

Sami rygorystycznie sprawdzamy i przygotowujemy do sprzedaży każdy produkt. Podejmujemy decyzje handlowe po wnikliwej analizie i wdrażamy je konsekwentnie. Najważniejsze – cel naszych działań musi być dla naszych klientów. Poprzez edukację koncentrujemy się z klientem na ważnych i podstawowych danych produktu, wyjaśniamy ważne tematy i sprawiamy, że wyniki są dla niego przejrzyste i rzetelnie przygotowane biznesowo.

Wizja

Nieprzerwanie pracujemy nad innowacyjnymi, wydajnymi i przyjaznymi dla środowiska produktami – z korzyścią dla naszych klientów, naszych partnerów i dla nas samych.

Wspólne cele osiągamy poprzez zachowanie ciągłości działań usprawniających procesy biznesowe, zachowując przy tym poufność, integralność, odpowiedzialność i bezpieczeństwo wszelkich kontaktów handlowych.

Sprzedajemy nasze produkty z pasją i dążymy do zysków, ale nie za wszelką cenę. Reprezentujemy te same wartości i wierzymy we wspólny cel. W rezultacie tworzymy jasny obraz marki na rynku i wzmacniamy postrzeganie naszych produktów.

Poprzez kwalifikacje i kompetencje naszych pracowników oraz dbałość o infrastrukturę biznesową zapewniamy świadczenie wysokiej jakości usług i efektywność naszych procesów handlowych.

Pozostajemy zawsze wiarygodnym, profesjonalnym i rzetelnym partnerem biznesowym stawiającym najwyższy priorytet na potrzeby klientów i partnerów handlowych.

Postrzegamy nasze odmienne kultury biznesowe jako okazję do uczenia się od siebie nawzajem i wzrastania razem z pełnym poszanowaniem obustronnych interesów.
Zapraszamy do współpracy.

 

Duże kroki z naszej historii:

1993 – powstaje firma Prospector zajmująca się produkcją oraz dystrybucją własnych certyfikowanych peruk i produktów medycznych w sklepach medycznych oraz szpitalach.
1995 – rozpoczęcie produkcji główek treningowych do celów szkoleniowych na rynku fryzjerskim.
1998 – Prospector rozpoczyna dystrybucję peruk i produktów medycznych firmy Aderans Germany na rynku medycznym.
2003 – powstaje Alcina Cosmetic Polska, która wprowadza kosmetyki zabiegowe do pielęgnacji włosów i skóry marki Alcina Professional na rynek beauty.
2004 – wprowadzenie do sprzedaży w aptekach i drogeriach produktów Alpecin oraz Plantur 39, dermo kosmetyków marki Alcina i suplementów diety z sektora beauty.
2008 – dla wsparcia procesów handlowych powstają marki edukacyjne Schoolline i Eductum.
2012 – powstaje firma Profesjonalne Programy Edukacyjne – materiał i programy szkoleniowe Pivot Point International dla rynku beauty.
2013 – powstaje Ecosalon i rozpoczynamy dystrybucje produktów ekologicznych Dr. Bronner na rynku masowym.
2015 – wprowadzenie marki Zao organic make up na rynek beauty i ekoaptek.
2016 – wprowadzenie kosmetyków organicznych Philip Martin’s na rynek Wellness & Spa.
2018 – wprowadzenie linii produktów konopnych BE HEMP na rynek farmaceutyczny i beauty.